Velika planina

Velika Planina ponuja številne možnosti za sprehode ter daljše pohode, ki jih po želji združite z ogledom naravnih ter etnoloških zanimivosti planine. Pozimi je na planini urejeno smučišče, kjer boste s prijatelji ali z družino lahko doživeli pravo zimsko pravljico.Na planoti se lahko spočijete pri kapeli Marije Snežne ter se spustite v znamenito jamo Vetrnica, ki je dostopna po ozki krožni poti. Na zahodnem robu planote (Zeleni rob) je slikovito naravno okno Luknja. Jama Dovja griča se nahaja v Tihi dolini in je globoka zgolj 9 m, poznana pa je po številnih pripovedkah. Obiščite tudi Preskarjev muzej, kjer hranijo trnič – poseben sir, poznan za območje Velike planine.

Pot: 600m nižje Črnivca proti Kamniku je oznaka za Podvolovjek, Kranjski Rak, ki nas usmeri desno na ozko in sprva tudi precej strmo cesto. Cesta se višje položi in nas nato pripelje do prelaza Volovjek, kjer takoj za gostiščem Kranjski Rak zavijemo levo na cesto v smeri Velike planine. Naprej se peljemo po makadamski cesti, ta pa nas višje pripelje do naslednjega nekoliko večjega križišča. Nadaljujemo desno (naravnost planina Kisovec) ter zmerno vzpenjajoči cesti sledimo do večjega ter označenega parkirišča Za Ušivcem. Od parkirišča so označene poti za Veliko planino in Malo planino.